sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Kiitollinen

Vuosi sitten olin ollut Saksassa ensimmäisen viikkoni Niken ja Lauran luona. Fiilis oli todella hieno, vaikka Aku ei vielä silloin saanutkaan tehdä mitään kaviopaiseen vuoksi. Olin päässyt ratsastamaan paljon ja kaikki ihmiset siellä olivat huippuja.

Silloin en todellakaan tiennyt mitä olisi edessä, enkä todellakaan osannut edes haaveilla omasta hevosesta. Tuon reissun ansiosta mulla on kuitenkin tällä hetkellä todella upea nuori hevonen, joka on ylittänyt mun odotukset täysin.

Olen todella kiitollinen kaikille, jotka ovat mahdollistaneet Aapon kanssa puuhailun. Ilman monen ihmisen apua Aapon ostaminen ei olisi ollut mahdollista ja arvostan heidän apuaan jokaisella saralla ääretömän paljon.

Suuri erityiskiitos viimeisestä vuodesta kuuluu ehdottomasti Nikelle, joka jaksaa aina auttaa ja neuvoa kaikissa asioissa. Sanonkin nykyään aina Nikelle valmennuksen jälkeen että "Nyt oon taas niin paljon parempi ihminen, kun on uusia vinkkejä taskussa". Mä luulen että Nikke alkaa pikku hiljaa ymmärtämään mitä se tarkoittaa, koska hevoset ovat mennneet niin paljon lyhyessä ajassa eteen päin. Mä toivon että jokaisella voisi olla tuollainen "oma Nikke" joka osaa ja pystyy auttamaan noin mielettömällä tavalla ratsukkoa eteen päin.

Onneksi lähdin Saksaan vuosi sitten, se on kehittänyt mua niin ratsastajana kuin ihmisenä.

Tähän loppuun vielä video Aaposta ja tän päivän Niken treeneistä. No words needed :) Aapo<3
Hyvää Itsenäisyyspäivää :)


8 kommenttia

  1. Tosi hienolla mallilla on Aapo, upeaa työtä olet sen kanssa tehnyt. Hienossa tasapainossa ja etenee levollisesti mutta aktiivisesti. Aivan ihana hevonen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Aapo tuntuu jo aika varmalta, toivottavasti sama meno jatkuu :)

      Poista
  2. Hienooo : ) Kuinka korkeita esteet oli?

    VastaaPoista
  3. Hei, osaatko sanoa, onko Nikkellä nuoria hevosia myynnissä ja missä hintahaarukassa mahtaa hevosten hinnat liikkua. Itselläni tulevaisuudessa unelmana hankkia oma nuori, jolla estepuolelle kapasiteettia. Koska hevosen hankinta ei ole vielä ajankohtainen, en viitsi Nikkeä vaivata, mutta kiinnostaa eri vaihtoehdot, ulkomailta en uskalla lähteä summan mutikassa etsimään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nikellä on aina paljon hyviä vaihtoehtoja. Varsoja on koko ajan kasvamassa ja Nikellä on loistavat suhteet moneen kilparatsastajaan ja siittolaan Saksassa. Ehdottomasti kannattaa ottaa Nikkeen yhteyttä kun alkaa ostamaan hevosta. Hintahaarukka on laaja, on erittäin halpaa ja sitten arvokkaampaa :)

      Poista
  4. muistan kun olin auttamassa Aapon lastauksessa, kun hän lähti Aromailta suomeen. En olisi kyllä silloin uskonut että se "näin nopeasti" on jo kehittynyt aika hyvään malliin :D Tsemppiä vaan jatkoonkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä :D se oli kuulemma operaatio se lastaus :D Suomessa se on kävellyt aina suoraan autoon, onneks! Toivottavasti kehitys jatkuu niin päästään hypäämään racingia :)

      Poista
  5. Wau! Mahtavaa työtä olet tehnyt Aapon kanssa!

    VastaaPoista