sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Nanning. Aku. Perjantai.

Noniin! Nyt on kurssi ohi ja te saattekin kuulla nyt siitä useamman postauksen verran :) Aloitan Akusta, koska ratsastin sillä joka päivä ennen Retua.

Perjantaina Niels halusi Akun todella hitaaksi ja rennoksi. Haettiin pitkää ja matalaa kaulaa, hyvin työskentelevää selkää. Kun heppa toimi sileällä, otettiin mukaan hypyt. Niels painoyyi paljon myös sitä, etten saa taivuttaa kaulaa liikaa ja että Akun tulisi reagoida paremmin mun vasempaan jalkaan molemmissa kierroksissa. Tähän sain monta kotitehtävää joista yksi näkyykin tuossa videolla.


Tässä toisessa videossa näkyy myös sitä sisäpohkeelle herkistämis-tehtävää. Niels myös korjaa hieman mun vasenta kyynärpäätä ja katsetta - ne oli turhan paljon vasemmalla.


Aloitettiin hypyt Akulle tosi vaikealla tehtävällä - kolmikaarisella. Onnistuttiin siinä kyllä lopulta hyvin, kunhan itse olin vaan täys natsi suoruudesta. Nies vaan on niin ihana, kun vaatii kaiken just eikä melkeen. Kommentit kuulette hyvin videosta, mutta pääasiassa Niels painotti suruutta, rauhallisuutta ja rentoutta.


Kolmikaarisen jälkeen siirryttiin pienten ja aika haastavien kaarteiden pariin. Aluksi Aku jäi ristilaukkaan muutaman kerran, mutta lähti sitten suorittamaan tosi kivasti. Mun piti vaan itse malttaa ja säilyttää rytmi.


Vika kierros oli todella hyvä ja olin aivan älyttömän tyytyväinen Akuun :) Niels myös sanoi Akun edistyneen roimasti viime kerrasta ja oli eritoten tyytyväinen siihen, että vaihdotkin luonnistuvat pikkuhiljaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti