keskiviikko 11. tammikuuta 2017

Happy Happy Happy

Olin jo kokonaan unohtanut että mulla on nämä ihanat kuvat<3 Susanna kävi ennen Joulua kääntymässä nopeasti mun ja Aapon luona ja sai räpsittyä pari tosi ihanaa kuvaa.


Halusin vähän erilaisia fiiliskuvia ja niitä kyllä musta onnistuttiinkin ottamaan vaikka aikataulu oli tosi tiukka ja Aapo ei taas vaihteeksi ollut ollenkaan kuvauksellisella tuulella :D

Tää oli niin hieno kuva että oli pakko laittaa esille :D ..vaikka siinä on vaan heinäpaali..

Halusin ottaa kuviin mukaan mun Happy Plugsin uudet kuulokkeet ja kuoret koska ne vaan on niin mageet. Kaikissa muissakin urheilulajeissa yhdistetään koko ajan musiikkia ja erilaisia hienoja kuulokkeita kuviin koko ajan niin miksei myös ratsastuksessa? Mun mielestä meidän lajiin kuuluu ihan yhtä lailla tuollainen omanlainen "mediaseksikkyys".


Vaikka itse en kuuntele ratsastaessa nappikuulokkeilla musiikkia, niin etenkin kesällä mulla on lähestulkoon aina langaton kajari kentän laidalla soittamassa musaa. Tämä on myös Aapon kanssa ainakin ollut myös hyvä "oppi", koska se ihmetteli aluksi aina siinä tietyssä kohdassa voimistuvaa musiikkia. Lopulta se tietenkin tottui siihen ja jätti ihmettelyn pois. Tämä ihan sama käy välillä muuten kisoissa, joten mun mielestä on hyvä tuoda näitä elementtejä myös kotitreeneihin. Nappikuulokkeita käytän kuitenkin aina kun mulla ei ole kajaria mukana mm. tallissa ja aina tietty kisoissa jos liikkuu paikasta toiseen jalan.

Ihana valo <3

Täytyy pian pitää Susannan kanssa uudet treffit, se ottaa vaan niin hienoja kuvia <3 Mm. Kermavaahdosta tulee jossain vaiheessa oma postaus jossa on myös Susannan ottamia kuvia :)



Kuunteletteko te musaa ratsastaessa?


1 kommentti

  1. itse pidän musiikin kuuntelua kuulokkeista vähän vaarallisena hevosten kanssa toimittaessa, koska se sulkee muita ääniä niin paljon pois ja usein saan omien korvienkin kautta varoituksen, että nyt hevonen voi säikähtää jotain ääntä. Esimerkiksi varusteita putsatessa ja muita tallihommia tehdessä kuuluu musiikin kuuntelu omiinkin tapoihini, vaikka koitankin vältellä puhelimen käyttöä muuten tallialueilla:)

    VastaaPoista